Windows LiveMail

6 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Bernard 49
Bezoeker
Punten: 585

Als ik een mailtje wil versturen, of beantwoorden, dan kan ik in die mail niets schrijven.
Ik heb hetzelfde probleem in een Word document. Ik zie mijn cursor staan te flikkeren zoals normaal en dit is ook alles. Dit is zomaar ineens gebeurd.

--

Nooit te oud om te leren.

afbeelding van DickBrewer
Moderator
Punten: 1637

Gebruik je een proefversie (of illegitieme versie) van Microsoft Office? Ik weet dat er in een aantal gevallen dan zoiets kan voorvallen - wanneer na een zekere termijn er geen 'sleutel' is ingevuld om de volledige versie te krijgen.

--

"The surest sign of intelligent life in the universe is that none of it has tried to contact us."

Bezoeker
DickBrewer schreef:
Gebruik je een proefversie (of illegitieme versie) van Microsoft Office? Ik weet dat er in een aantal gevallen dan zoiets kan voorvallen - wanneer na een zekere termijn er geen 'sleutel' is ingevuld om de volledige versie te krijgen.

Dit is wel Windows LiveMail; dus is dit zéker niet illegaal. Ik werk er reeds lange tijd mee. Ik geloof dat het Malware is en ben nu op zoek naar progjes om hem terug in orde te krijgen.

--

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

En als je bv een adres wilt intypen in je browser? Werkt dit ook niet? Zoja dan is uw toetsenbord kapot

--

oude nickname: eclipx

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
Bernard 49 schreef:
Ik geloof dat het Malware is en ben nu op zoek naar progjes om hem terug in orde te krijgen.

Als ik malware zou schrijven om bv. key strokes te detecteren van wachtwoorden enz. dan zou ik dit toch iets subtieler doen en de events ten minste doorgeven naar de programma's waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren... want nu valt meteen op dat er iets mis is hè. Ik vermoed dus een probleem met de configuratie van je toetsenbord of het toetsenbord zelf.

Bezoeker
EclipX schreef:
En als je bv een adres wilt intypen in je browser? Werkt dit ook niet? Zoja dan is uw toetsenbord kapot

Mijn toetsenbord is niet stuk, maar ik had Malware; die heb ik bepaalde progjes kunnen verwijderen en het probleem is opgelost.
Bedankt voor de hulp.

--

afbeelding van misterD
Moderator
Punten: 2654

Aah, ja malware is tegenwoordig erger dan virussen heb ik de indruk. Scan zeker eens je pc met deze gratis tooltjes; Malwarebytes en Spybot Search & Destroy

--

oude nickname: eclipx

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer