Facebook

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van koffie_bozo@hotmail.com
Bezoeker
Punten: 3

Sinds 2 dagen krijg ik als ik Facebook ga laden alleen maar de bovenbalk maar geen startpagina, ik kan ook niet meer op mijn of iemand anders z'n profiel. Ik kan alleen maar via mijn de berichten notificatie in mijn hotmail naar reacties op mijn berichten maar dus niet naar mijn prikbord en zo. Ik snap er niks van, bij mijn weten is er niks veranderd aan mijn instellingen. Wat is er mis? Help!

Groeten,
Janet Burer

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Welke browser? Al eens een andere geprobeerd? In ieder geval even cache leegmaken van de browser.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van koffie_bozo@hotmail.com
Bezoeker
Punten: 3

Ja, ik heb alle cookies en rotzooi weggegooid en ik had google chrome erop gezet maar het helpt nog steeds niet...

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

En dit is alleen bij facebook? Misschien geblokkeerd door een antivirusprogramma/andere software die onlangs geïnstalleerd is?

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
koffie_bozo@hotmail.com schreef:
Sinds 2 dagen krijg ik als ik Facebook ga laden alleen maar de bovenbalk maar geen startpagina, ik kan ook niet meer op mijn of iemand anders z'n profiel. Ik kan alleen maar via mijn de berichten notificatie in mijn hotmail naar reacties op mijn berichten maar dus niet naar mijn prikbord en zo. Ik snap er niks van, bij mijn weten is er niks veranderd aan mijn instellingen. Wat is er mis? Help!

Groeten,
Janet Burer

Geen Facebook meer? Zou het einde van de wereld dan toch echt nabij zijn, zoals voorspeld door de Maya's?

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer