Afdrukken

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van DotNetje
Bezoeker
Punten: 45

Goed. Met vbEmbedded lukt het vlot om klantenbestanden en artikelbestanden op te roepen en records op te zoeken en zo. Maar nu wil ik graag afdrukken vanuit vbEmbedded. Moogt alles ne keer proberen, vergeet het maar. Ik kan wel al iets afdrukken dat in exell of word op de PDA is gemaakt, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling en ook te omslachtig. Nu heb ik vernomen dat je PrinterCE kunt gebruiken doch ik heb er geen 400€ voor over. Kent er iemand een andere oplossing? Liefst kosteloos ;)

afbeelding van Ronneke
Beheerder
Punten: 1394

Hallo DotNetje

Zou je eens kunnen zeggen hoe de connectie met de printer gebeurt? Indien die infrarood is zou je een COMM object in uw form kunnen brengen aangezien dat een seriële communicatie is.

Grretz

--

Good judgement comes from experience, and experience comes from bad judgement

afbeelding van DotNetje
Bezoeker

Hoi Ronneke,
Blijkbaar heb ik niet voldoende info gegeven. Het gaat eigenlijk om een PDA (hp 55550). Connectie gebeurd via bleutooth. Ik schrijf op een desktop een progie in vbEmbedded en vanuit het progie dat dan loopt op de pda moet ik iets kunnen afdrukken op de bleutooth printer. Embedded kent wel het"printer" commando ma dat geld alleen maar op het scherm. Ik heb een voorbeeld gezien om het op de printer te krijgen maar daarvoor had ik printerce nodig. Tot nader onderzoek "zou" het niet anders kunnen. Ik denk dat printerce zich als een dll gedraagt of een referencie. Hopelijk wordt je wat wijzer uit dit.
Groetjes Dotnetje

afbeelding van Ronneke
Beheerder
Punten: 1394

Hallo DotNetje

Misschien kan deze site verder helpen. Zoniet gaat ge inderdaad moeten gebruik maken van PrinterCE.

Greetz

--

Good judgement comes from experience, and experience comes from bad judgement

afbeelding van DotNetje
Bezoeker

Jammer maar helaas, dat staat er onderetussen al op maar ondersteund geen vbEmbedded. Nog jammerder is de prijs van PrinterCe...Maar toch bedankt voor de moeite. Mocht iemand een site kennen waar ik dat "op een andere manier" kan downloaden ... feel free to knock yourself out ! :)

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer