ASP.NET webspace

7 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Articuno
Bezoeker
Punten: 83

Ik ben op zoek naar een tiental MB gratis webruimte met .NET Framework 1.1 geïnstalleerd op die server om wat te experimenteren met ASP.NET. 'k heb al geprobeerd met geocities enzo, maar die ondersteunen ASP.NET dus niet. Weet iemand waar je voor zoiets terecht kan?

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Indien ge Windows XP Pro of Vista hebt, dan je via IIS dit thuis zelf simuleren. Anders niet direct een idee om online zoiets te vinden.

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Articuno
Bezoeker

Spijtig, ik heb Windows XP Home Edition...
Toch bedankt Mibe!

afbeelding van Articuno
Bezoeker

Oké, 'k heb ondertussen zelf iets gevonden:
http://www.brinkster.net (gratis package)
Ben er nog wel niet in geslaagd al iets te uploaden, maar 't ziet er in ieder geval heel profesioneel uit...

afbeelding van Mibe
Beheerder

Tx voor feedback

--

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van Partyzone
Bezoeker
Punten: 31

ik heb al jaren een server draaien op win2000 en IIS het voordeel is dat ge die thuis gemakelijk kunt draaien.

voor het dinamische ip adres dat heb ik opgelost via www.mydns.com gewoon het programma draaien op uw pc thuis en uw internet naam word steeds gelinkt aan uw pc thuis (ip adres).

gewoon win2000 pro en de instal doen voor de server en het is gratis wat moet dat meer zijn?

--

Domme vragen zijn er niet.

afbeelding van Mibe
Beheerder

Windows XP Pro bevat ook de IIS, en ik vermoed zelf alle versies van de Vista, maar kan dit niet bevestigen.

--

afbeelding van FlorH
Bezoeker
Punten: 746

Ik weet dat Windows Vista Ultimate IIS heeft, de rest weet ik niet.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer