Evaluatie website

4 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van FlorH
Bezoeker
Punten: 746

Beste,

Ik heb mijn website inmiddels volledig afgewerkt. Ik zou graag weten wat jullie er van vinden.

De intro - waar ik veel tips over krijg - heb ik met een speciaal programma gemaakt (TrendyFlash Intro Builder).
Er is ook een phpBB3 forum aan.
Voor de rest is het een gewone statische HTML website, buiten dan het logo dat in flash is gemaakt.

Wat de hosting betreft; ik heb een starterspakket genomen bij een budgethosting (mag ik de naam vermelden?). Dit kost per jaar ongeveer 30 euro en ik heb er voor 1GB webruimte, 20GB maandelijkse bandbreedte en ik kan er 2 domeinen mee hosten.

Die twee domeinen zijn simpelweg kopieën van elkaar, maar ze zouden ook volledig anders kunnen zijn.

De website heet TheProjectPC en is bereikbaar op .COM ; .BE en .NET.
.NET is gehost op mijn webruimte van Skynet.

Verder werk ik er erg hard aan de site goed weer te geven in zoekmachines; ik regel alles met Google Webmaster Tools (ik heb ook simpele sitemaps gemaakt).

Het geheel vind ik wel behoorlijk geslaagd.

Alle feedback is welkom! Ik zou graag eens wat onafhankelijke meningen horen :)

afbeelding van Mibe
Beheerder
Punten: 9718

Hoi,

Nice job

Heb wel deel bemerkingen die overhellen tegenover een professionele site, dus geen afbraak he ;)

* Intro is mooi, maar zou rapper moeten kunnen skippen, ik zocht al naar de knop :)
* Tekst onder logo op home is onduidelijk en wat de flashy
* Onderaan staat de Favorieten en zo TE duidelijk en te opvallend.
* Waarom een Mac keyb als je aan pc's werkt? :P (ik zie alles :P)
* Alles in NL, behalve de contact knoppen

Voor de rest, chapeau ;)

--

Great to help, great to be helped

>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<

afbeelding van FlorH
Bezoeker
Punten: 746

Bedankt voor de feedack, waarschijnlijk zal ik die puntjes wel veranderen (alleen da toetsenbordje niet :P)

Ik ben er wel een link bij te zetten...

WWW.THEPROJECTPC.BE

(Voor diegenen die het nog niet hadden uitgezocht)

afbeelding van G-Baby
Bezoeker
Punten: 327

Ziet er goed uit, intro is idd te lang :)

afbeelding van Freemike
Bezoeker
Punten: 186

Knap, op de meeste site's die zo mooi zijn werkt alles veel te traag, bij die van u niet, kon dus ondanks mijn traag internet erg snel over je site surfen. Lijkt allemaal ook goed te werken en zeer duidelijk gepresenteerd (niet overladen met een hoop reclame.....).

--

Kijk eens op www.bloggen.be/opensystems.
Mijn mooiste foto's kan je vinden op http://picasaweb.google.de/free123211
Mijn Excel projecten op http://www.freepler.de/freeware/start.html

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer