ik zou een website van het net willen halen, ben wel een beginner, heb ondertussen door wat speurwerk gevonden dat ik dat moet doen via de ftp waarmee ik het op het net gezet heb, ik heb zo'n voorbeeldvenster gezien waar je aan de ene kant de bestanden moet wissen. Het probleem is echter dat ik niet aan dat venster geraak. het adres dat ik gebruikte om via dreamweaver de site online te krijgen was: ftp.versateladsl.be, als ik dat intik krijg ik de melding dat het niet gevonden is, ik probeerde al met de login en paswoord erbij, of met het ene of het andere erbij, niets lukt, jab iemand helpen?
Indien je windows xp gebruikt.
Je kan gewoon connecteren op ftp via Windows verkenner.
Werkwijze:
- Klik op start - uitvoeren
- typ ftp://login:paswoord@ftp.versateladsl.be
Verander login door jouw login
verander paswoord door jouw paswoord - druk op ok
- De bestanden verschijnen en je kan gewoon bestanden uploaden of wissen of... (wat je maar wil)
groeten,
Weazle
Dat heb ik gedaan en het is ook gelukt om in de hoofdmap terecht te komen, er staat ga naar pagina om in de windows verkenner te openen, via beeld heb ik gevonden openen in windows verkenner, want in die hoofdmap kan ik niet wissen, maar dan krijg ik de melding dat de verkenner niet kan geopend worden, of ik wel een machtiging heb enzo... wat nu?
Gelieve wat overzichtelijker te schrijven...
Is er geen online tool bij Versatel?
uiteindelijk gevonden! moest me nog eens aanmelden om in de verkenner te geraken, dan heb ik alles kunnen wissen.
Hartelijke dank voor de hulp!