Hallo!
Ik heb het volgende probleem:
Ik exporteer vanuit een programma verschillende data die ik in mijn database zodat ik deze naderhand vanuit de database kan opvragen en printen.
Nu lukt de export en is de layout perfect wanneer ik de data vanuit de database kopieer en plak in de code van Frontpage.
Nu als deze data wordt uitgelezen in de design dan worden de spaties collapse (dus twee spaties achterelkaar worden 1) hierdoor verspringt de hele layout en dit is niet de bedoeling.
Ik kan de spaties niet vervangen door (alt+0160) of .
Nu had ik de volgende manier bedacht: Is er geen code voor deze collapse uit te zetten? of weet iemand een andere manier?
Met vriendelijke Groet & alvast bedankt,
Jelto Christiaens

Is helaas bij mij weten de enige optie... Ik denk nog aan een margin die je kan instellen aan de hand van de aantal spaties, maar dit is gis en zoekwerk.
Great to help, great to be helped
>> Via Prive berichten worden geen forum vragen beantwoord. Daarom is er dit forum <<
Je zou eventueel kunnen overwegen om de data manueel op te maken en in een tabel te gieten. Zo komen de items niet onder elkaar:
item één eerste waarde<br />item twee tweede waarde
maar zo wel:
<table><tr><td>item één</td><td>eerste waarde</td></tr>
<tr><td>item twee</td><td>tweede waarde</td></tr>
</table>
Is inderdaad verre van efficiënt, maar kan dienen als noodoplossing eventueel. Stel de vraag zeker ook eens op www.vbib.be, daar kan men je zeker nog andere ideeën geven.
Groetjes