Script

8 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van Ferre
Bezoeker
Punten: 65

Iemand die een script kan maken voor een rpg game?
mail me

Moderator opmerking:
Mailadres geschrapt.
afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Beste Ferre,

Indien je hulp zoekt, dan ga je waarschijnlijk meer informatie moeten verschaffen.
In het andere geval vrees ik ervoor :)

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Ferre
Bezoeker

Het gene dat ik wil hebben is een rpg script iemand die een script kan maken voor een rpg game dat je zelf niets hoeft te doen terwijl je script speelt heeft iemand daar verstand van of kan het maken laat me het weten.

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Zoiets is niet alleen oneerlijk, maar ook verboden. Daarbij gebruiken de meeste MMORPG's goede beveilingsmethoden. Je hebt een serieuze kans dat je account gepermbanned wordt. Als je al op dit forum hier een vraag over komt stellen, weet je er volgens mij sowieso onvoldoende van om ook maar te overwegen je met zoiets bezig te houden.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
Ferre schreef:
(...) een script kan maken voor een rpg game dat je zelf niets hoeft te doen terwijl je script speelt

Wat is dan het nut nog van het spel als ik mag vragen? Computer tegen script laten spelen, daar heb je toch niets aan?

afbeelding van Weazle
Beheerder
Punten: 10099

Hij zal centen willen verdienen met World of Warcraft ofzo :P

--

Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

afbeelding van Ferre
Bezoeker

Verbode verbode wat maakrt het uit kom hier niet lullen ik zoek gewoon iemand die dat kan maken ik moet al die nadelen niet weten

afbeelding van aomlives
Bezoeker
Punten: 971

Heeft niet veel met "nadelen" te maken, als je de richtlijnen zoals vermeld in je eerste post gelezen had, zou je gezien hebben dat het bespreken van dergelijke inhoud ook verboden is op dit forum zelf. Je hebt geluk dat deze richtlijnen niet té streng worden nageleefd, want op andere fora was je waarschijnlijk ook al gebanned ondertussen.

In ieder geval, aan de reacties te zien is er niemand die je wil/kan helpen. Het lijkt me sowieso zeer onwaarschijnlijk dat iemand je zomaar zou willen helpen, of hier openbaar een post gaat maken. Mensen die deze zaken kunnen gaan zich echt niet bezighouden met het voor jou even te maken of hier een kleine tutorial te schrijven.

--

AMD Phenom II X3 720 BE @ 3GHz - Asus M4A785TD-M EVO - Kingston 8 GB DDR3 - XFX Radeon HD 4870 512 MB

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
Ferre schreef:
Verbode verbode wat maakrt het uit kom hier niet lullen ik zoek gewoon iemand die dat kan maken ik moet al die nadelen niet weten

Als ik echt wou "lullen" zou ik wel over de bedenkelijke leesbaarheid van je post door gebrek aan leestekens beginnen.

aomlives schreef:
(...)het bespreken van dergelijke inhoud ook verboden is op dit forum zelf.

Scripts schrijven is zeker niet verboden bij mijn weten, in tegendeel, de meeste games voorzien zelfs interfaces hiervoor gaande van een eenvoudig in-game Transcript window (bv. TES IV: Oblivion) tot geavanceerde grafische editors (bv. Unreal Tournament's Unreal3D Editor). Bijgevolg is ook het bespreken van deze zaken niet in strijd met de forum richtlijnen. Voor online games gelden uiteraard andere regels, maar er werd enkel "een rpg" vermeld zonder details...

Groetjes

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer