msn

5 antwoorden [Laatste bericht]
afbeelding van P van Berg
Bezoeker
Punten: 104

Hallo Allen,

Ik had een vraagje heb een pc gekregen en staan veel accounts op van andere gebruikers. Ik kan zel wel van de pc verwijderen, maar achter de schermen blijven ze weer te bestaan, blijft ook post komen op msn account.
Dus hoe kan ik veoorgoed een msn account verwijderen dat ie ook echt niet meer bestaat.

Bedankt alvast voor jullie medewerking.

Groetje Peter

afbeelding van Yannou
Bezoeker
Punten: 1301
Bezoeker

Hallo Yannou,

Het lukt inderdaad het van de pc te verwijderen, maar als ik hem weer actief maak staat hij er weer gewoon
En komt de post weer binnen.
Dus ik denk dat er achter de schermen of waar dan ook het account blijft bestaan,
graag wat ik nu moet doen.
Alvast bedankt
groetjes Peter

afbeelding van Yannou
Bezoeker

Als je de stappen in de link die ik je gaf volgt, dan wordt de account normaal gezien verwijderd uit de account database van die email provider:

Citeer:
Any mails sent after you have closed your account will bounce back to the sender with an error message.

Als je nog steeds post binnen krijgt heb je waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt in de procedure.

Bezoeker
Yannou schreef:
Als je de stappen in de link die ik je gaf volgt, dan wordt de account normaal gezien verwijderd uit de account database van die email provider:
Citeer:
Any mails sent after you have closed your account will bounce back to the sender with an error message.

Als je nog steeds post binnen krijgt heb je waarschijnlijk ergens een foutje gemaakt in de procedure.

Hallo Yannou,

Je aanwijzigen gevolgd en alles verwijderd, nu na een week denk even kijken of ze nog bestaan en jawel hoor,
het zit volop post en dergelijke.
Zal even beschrijven wat ik gedaan heb.
1. personen verwijderd en geblokkeerd
2.alles opgeschoond staat niks meer in.
3. die site geopend how delete msn ect.
4. dit gedaan nu 6 dagen verder denk even kijken of dus log in via hotmail. com en alles is weer als van ouds.
Nu wat doe ik verkeerd of lukt het niet een msn account te verwijderen.

bedank alvast groetjes Peter

afbeelding van Yannou
Bezoeker

Als je je nog steeds kan inloggen wil dat dus zeggen dat je je account nog steeds niet succesvol verwijderd hebt. Had je een bevestiging gekregen dat de account was gesloten toen je dat de eerste keer deed?

Het zou nl. kunnen dat je account nog enkele weken op de server blijft staan, maar gemarkeerd is als nonactief, voor het geval de gebruiker (jij dus) zich na het sluiten van zijn account nog zou bedenken. In dat geval heb je door in te loggen de account weer actief gemaakt.

Een andere mogelijkheid is dat je gewoon de stappen om de account te verwijderen niet goed hebt gevolgd.

Maar concreet, waarom wil je die account per sé van de server verwijderen? Als je alle referenties ernaartoe vanuit Thunderbird of waar dan ook wist, en niet meer inlogt, dan ben je er immers ook vanaf. En waarschijnlijk zal de server je account dan bv. na een half jaar inactiviteit automatisch verwijderen.

Inhoud syndiceren
Contact · Disclaimer